Emerce eFinancials – Interview met Patricia Devlaeminck (SNS)
Inmiddels is Emerce eFinancials 2013 al weer een aantal weken oud. Maar voor degene die het gemist hebben heb ik nog een paar video-interviews tegoed. Vandaag een interview met Patricia Devlaeminck, Directeur Klantbeleving bij SNS.
De SNS heeft de afgelopen jaren haar dienstenconcept flink onderhanden genomen. Patricia vertelt dat een dergelijke verandering niet kan zonder toegewijde medewerkers. Maarten Korz, innovatiemanager bij de Rabobank, sprak kort met Patricia over haar presentatie op Emerce eFinancials.
Patricia Devlaeminck heeft, na haar studie commerciële economie, ruim 20 jaar ervaring opgedaan bij diverse financiële instellingen. Sinds 2009 maakt ze onderdeel uit van de directie van SNS Retailbank en was in diverse functies verantwoordelijk voor verschillende bedrijfsonderdelen, zowel voor afdelingen met als zonder direct klantcontact. Patricia heeft vanuit verschillende perspectieven ervaring opgedaan en begrijpt dus als geen ander dat effectief samenwerken en werken vanuit intrinsieke motivatie ongekend belangrijk zijn. Haar passie is met plezier resultaat halen door mensen (weer) met elkaar te verbinden. In haar huidige functie, als directeur Klantbeleving, legt ze zich toe op het creëren van meer verbinding tussen klanten, collega’s en leidinggevenden, met als doel: meer superpromoters.
De droom van de SNS Bank is om klanten zo goed en duidelijk mogelijk te adviseren in het klantcontactproces met behulp van 1 gecentraliseerd systeem. Om deze droom waar te maken, gelooft SNS Bank niet alleen in klantcontactsystemen en -processen, maar zeker ook in toegewijde medewerkers. Patricia Devlaeminck vertelde tijdens Emerce eFinancials hoe zij hun medewerkers inspireren en toerusten met de juiste software om klanten optimaal te adviseren. Met als resultaat: binnen 3 weken een spectaculaire stijging van de klanttevredenheid.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!