[finno] kan je de volgende boeken van harte aanbevelen:
- Shaun Smith en Andy Milligan – Bold
- Philip Kotler et al – Marketing 3.0 (lees de Engelstalige versie!)
- Cor Molenaar – Het einde van winkels?
- Hans Eysink Smeets – Porn voor bankiers
- Menno Lanting – Connect!
- Menno Lanting – Iedereen CEO
- Roger Peverelli en Reggy de Feniks – Reinventing Financial Services
- Cor Hospes – Guerrillamarketing
- Cor Hospes – Geld verdienen met social media
- Brett King – Bank 2.0
- Brett King – Bank 3.0
- Alexander Osterwalder, Yves Pigneur – Business Model Generation
- Jeff Jarvis – Wat zou Google doen?
- Victor Lamme – De vrije wil bestaat niet
- Steven van Belleghem – De conversation manager
- Marc van Eck – Businessplan op 1 A4 – Word succesvoller met OSGM
- Rozemarijn Dols & Josine Gouwens – 50 werkvormen voor creatieve sessies
- Maurits Kaptein – Digitale Verleiding
- Manfred van Gurchom – Customer experience in de praktijk
- Steven van Beleghem – When digital becomes human
- Joris Luyendijk – Dit kan niet waar zijn
- Frederieke Hegger – De geldrevolutie
- Simon Sinek – Een voor allen, allen voor een
- Ashlee Vance – Elon Musk
- Patrick van der Pijl et al. – Ontwerp betere business, Nieuwe tools en skills en een frisse mindset voor strategie en innovatie
- Maarten van Andel – De groene illusie
- Marc Visscher – De energietransitie, naar een fossielvrije toekomst, maar hoe?
- Tom Fishburne – Your ad ignored here – Cartoons from 15 Years of Marketing, Business, and Doodling in Meetings